تبلیغات
هات نیوز - علیخانی اینبار سوژه مجریان شد!

علیخانی اینبار سوژه مجریان شد!

دوشنبه 15 خرداد 1396 02:26 ب.ظ

 

علیخانی اینبار سوژه مجریان شد! • ماینر

  • علیخانی اینبار سوژه مجریان شد! • ماینر

    به گزارش ماینر،طی دو شب گذشته خواهران منصوریان قهرمانان ملی ووشوکار مهمان برنامه عسل بودند و به روایت سختی های زندگیشان از دوره کودکی تا بزرگسابی خود پرداختند.

    این برنامه که شبه گذشته با محقق شدن آرزوی خواهر کوچکتر یعنی دیدار مجدد پدر و بودن در بین جمع خانواده بود با واکنش های بسیاری از کاربران در فضا مجازی روبرو شد.

    در همین راستا رضا رشید پور و نیماکرمی مجریان رسانه ملی با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرامشان نسبت به احسان علیخانی بابت اجرای حرفه ای و پرداخت خوب به سوژه تبریک گفته و برای وی و گروه برنامه ماه عسل آرزوی موفقیت کردند. 

     رشیدپور نوشت:

    “اعتبار یا التماس؟ مسئله این است.کم و بیش برنامه‌های همکاران موفق خودم را دنبال می‌کنم. ماه عسل هم جزو همان هاست. احسان از دوستان قدیمی من است و البته در این چند خط تلاش کرده ام از تاثیر رفاقت دور باشم. نقد‌های مخاطبان به این برنامه را می‌خوانم و گاهی موافق برخی نکته‌ها بوده ام، ولی گمان می‌کنم باید ماجرا را کمی منصفانه‌تر دید. آفرینش اعتبار و یا به اصطلاح برند سازی غایت آرزوی هر رسانه‌ای ست و لابد رسانه‌ی ملی هم از این قاعده جدا نیست.

    در یک دهه‌ی گذشته چند برنامه و یا مجری را سراغ دارید که به این مرز نزدیک شده باشد؟ مشکلات مختلف از بحران مالی تا کم سلیقه گی و فاصله گرفتن از تخصص، آسیب‌های مهم برنامه سازی در تلویزیون بوده اند. گاهی تماشای درخشش دیگران چشم امید آدم را روشن می‌کند و نشان می‌دهد که هنوز می‌توان با تکیه بر لطف و اعتماد مخاطب قدم‌های بزرگ برداشت و پیروزی‌های خوبی به دست آورد. حالا ماه عسل یک اعتبار قابل توجه دارد.

    اعتباری که باعث می‌شود برای مثال سه قهرمان ملی به آن اعتماد کنند و با بیانی روان و ساده بزرگترین راز زندگی شان را بگویند. اشک بریزند. راه چاره بجویند. هم گلایه کنند و هم ببخشند. صحنه‌های بی بدیل از احساسات ناب انسانی که به شفاف‌ترین روش ممکن با مخاطب فهیم به اشتراک گذاشته می‌شود.

    این موفقیت بزرگی ست. حتما برنامه‌های مشابه را هم دیده اید که تلاش می‌کنند با بزرگنمایی ترحم پذیری و مظلوم نمایی به تحریک احساس مخاطب بپردازند و البته موفقیت بسیار کمی نصیبشان می‌شود. تفاوت در همین اعتبار رسانه‌ای خلاصه می‌شود.

    احسان علیخانی و تیم خوبش توانسته اند ارزش ساعات پخش زنده‌ی برنامه شان را افزایش دهند و به عبارتی ارزش افزوده‌ی آن یک ساعت را بیشتر کنند. همین میزان آنتن زنده و حتی بیشتر از آن به خیلی‌های دیگر تقدیم شده که البته موثر واقع نشده است.

    دوست دارم در همین چند جمله‌ی کوتاه نه تن‌ها به احسان، بلکه به همه‌ی دوستان برنامه ساز که در شرایط سخت کنونی تخصص و تیزبینی را ر‌ها نمی‌کنند و با سنجش نبض مخاطب، برنامه‌های موفق و قابل اعتنا می‌سازند تبریک بگویم. بدانند که مردم می‌بینند. می‌فهمند و به یاد می‌سپارند.


    نیما کرمی نوشت: 

    “امشب بهترین اجرای سالهای اخیر رو در تلویزیون ایران شاهد بودم، اجرایی بی نقص و تمام و کمال از دوست عزیزم احسان علیخانی که درست و بجا و در جایگاه یک مجری حرفه‌ای حرف زد و به بهترین شکل ممکن سوژه اش رو هدایت کرد.خدا رو شاکرم که اقلا امروز میتونم بگم یکی از هم حرفه‌ای هایم به جایگاه برتر اجرا در رسانه دست پیدا کرد.برای احسان آرزوی موفقیت روزافزون دارم از خدای بزرگ .”


برچسب ها: علیخانی ، اینبار ، سوژه ، مجریان ، شد! ،